Tuesday 18 December 2012

Booking catering

It's Wednesday!!! hehehee...tinggal 2 hari lg,pastu cuti smpai 25 December!! wehuuuuu..
Amboi2..kemain hepiiii lg ye..Alhamdullillah,diberi lagi nikmat utk merasai kegembiraan..

Hari ni nak update pasal booking catering.. Ok,dah selesai perbincangan dgn Abg Saufi from Qis Catering..
Malam td,berdating ngan Abg Saufi kat Kopitiam area Tesco Ampang..huhu..
Kuar umah kul 8mlm balik around 10mlm..actually aku ni takut bebenor nak kuar mlm ni memandangkan kwsan umah akak aku yg agak terpencil di Kampung Sungai Pusu..
Sblum ni mcm2 alasan aku bgtau Abg Saufi tak bleh jumpe mlm,tp aku xde la bgtaw yg aku takut nak kuar mlm..kang jatuh standard..hahahaha
Malam td bila Abg Saufi tanya aku duk mane, automatik dia gelakkan aku..ptt la asyik byk alasan xnak jumpe mlm...menyeramkan kwsan tu..serta merta dia menakutkan aku ngan jln kwsan yg gelap gelita tu..menjerit aku!!!hahahhaa..

Ok, setelah berdiskusi ngan Abg Saufi..aku dah confirm amik pakej A..RM8.80 per pax(minimum 1000pax)

Pakej A
-Nasi Bariani
- Nasi Putih

- Ayam Masah Merah
- Daging Masak Hitam Johor
- Dalca Sayur
- Acar Buah
- Nenas Bombay
- Buah Oren
- Minuman Kordial
- Air Mineral

FREE

- 4 Set Kanopi
- Hidangan Pengantin
- 10 Pax Meja Pengantin
- Pelayan Beruniform
- Kek Pengantin 2 Tingkat

 
dan tambahan PA System with deejay,sarung kerusi +ribbon utk meja dlm dewan n dome serve for 2 table only..
Layanan mesra dr Abg Saufi sgt la disenangi..Sesiapa yg berminat nak tempah dgn Qis Catering boleh la trus berhubung Abg Saufi, 013-3142939.
Nak taw lebih detail belh trus ke website Qis Catering.

Ohhh... lg 5 bulannnn... skang nak settlekan booking Dewan!

No comments:

Post a Comment