Monday 31 December 2012

2012 Year in Review

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, akhirnye kite semua dah pun berada di hari terakhir 2012...
Wah, masa berlalu dengan pantas skali ye adik2! Haha..adik2 la kan sbb tetibe rase 2013 ni aku makin tua..eh3..!!!tak2...jiwa sentiasa mude okeyyyyy...
Actually aku curi masa nak taip entry ni, memandangkan byk gile keje arini..
SSM offer incentive package untuk Registration of Business, 5 tahun RM50 sahaja..
tu pasal la arini kemain byk public serbu SSM.. GO GO SSM!!!

So, jom la review event yg mewarnai hidup aku pada tahun 2012 ni..

10-14 February 2012

Family trip to South Korea..bersama abg aku no 4..bwk isteri n anak2 jenjalan korea..
Anak kaklong, Kakngah pun ikut..tu la geng aku..hehe.best sgt percutian ke Korea..

Kat Old folks ape ntah..lupe dah..hahaa..tp ala2 macam taman mini Melaka, rumah2 Negeri dlm Malaysia..camtu gak la ngan tempat ni..ade rumah2 dr daerah yg berbeza kat Korea

Di tepi Hans River..dengan anak sedara, Rahimi

Musim sejuk..tasik pun membeku..di Nami Island

With Kakngah..feeling habesss kitorg..huhu

Batu bersurat Korea katenye..ngeee

Apela Amir tu..sejuk sgt je gayenye..hehe.With anak2 sedara n Kak Azie,kakak iparku.

Budget cam pro la main ski tu..hahaha.tp syok woo main ski ni..wlpun penat gak ouhh

28 April 2012

Majlis bertunang aku bersama Mohd Mizam bin Saidi Ali.. setelah 7 tahun berkawan(wah,berkawan gituuu) akhirnye impian kite utk bersama makin menemui jalan bahagia..WAH2..ayat kemainnnnnnnn!!! I LOVE U dear Encik Tunang ...

Cyang2 bakal mak mertua dulu..hehe

Apekah makna sume ni??Hhahaha..

Kawan2 yang hadir..Thank you so much
Abam dan adik2 pun dtg jugak..Paih,Dayah n Ijal

Hahaha..kelakar..byk yg kelakar dlm pic ni..

31 Mei 2012

Sedihhhh..last day kat Edaran Otomobil Nasional Berhad.. Setahun 6 bulan kat EON Berhad..mmg best sgt...my 1st job..and my 1st car beli Proton Persona..dr EON jugak lah.hehe..

Miss them all

Ngan rakan2 sekerja dulu..Finance Division

Hadiah kenang-kenangan

04 June 2012

Bermula kerjaya di tempat baru..Pelaburan Mara Berhad...Dekat Menara PMB, area pekeliling Kuala Lumpur..sekejap je...4 bulan..hehe

Sambutan Hari Raya kat Grand Season Hotel

My colleague, Department Legal,Compliance & Risk Management

My best friend kat PMB, Kak Eiza..hehe.. i love u kak ;P

15 Oktober 2012

Yeahhh...tukar keje lagiii...hehehee... Kali ni mmg aku nak sgt masuk keje sini..Suruhanjaya Syarikat Malaysia.. badan berkanun,separa kerajaan. Now, im happy working here with new friends and colleague..Macam2 aktiviti aku join..koir la..sukan la..enjoy the pictures..

My workstation..

Koir di PICC Putrajaya..

SSM Volleyball tournament

With my bestfriend in SSM

Koir jugak..with Qila si comel lote

Rasenye tahun 2012 ni mmg transformation besar-besaran wooo...bertukar status dan bertukar2 keje...hehehe...
So,tahun 2012 pun bakal melabuhkan tirai..Aku rase tahun ni banyak menguji aku..ada masa aku bangun..ada masa aku jatuh...tp yg penting family,Mizam dan kawan2 tak pernah meninggalkan aku keseorangan..thanks to them...

Tahun 2013!!!! Status bakal upgrade lagi...doakan aku....sbb tu yg paling aku tungguuuu... hehehehe

No comments:

Post a Comment