Tuesday 25 September 2012

Wehuuuu..I got that job!

Ini muke excited aku semalam!Haha
Tak tergambar rase hepi ni..Semalam dpt call from Suruhanjaya Syarikat Malaysia..
Aku dpt keje kat sane..wehuu..alhamdulillah..
Penantian akhirnye berakhir..Interview dr bulan Mei lepas, pd 31 Mei 2012...akhirnye 25 September keputusan Temuduga Executive-Risk Management pun keluar..
Syukur alhamdulillah..(pdhal masa tu aku week yg terakhir kat Edaran Otomobil Nasional Berhad..huhuhuu..

But today..scary la plak nak mengadap muke boss ni haaa....nak tender resignation..baru 4 bulan aku kat Pelaburan MARA Berhad ni..tak sempat panas punggong,dah nak tender. Boss, maafkan daku..rezeki saya kat SSM..insyaallah...
pagi2 sampai opis, trus print surat resign..takut la org nmpk..mujur dtg awal..hihi
Btw, berharap hari ni boss melepaskan daku pergiiiiiii...
OH..aku kena siap2 nak jumpe boss sekarang jugak!!!
Nnt sambung....

No comments:

Post a Comment