Monday 24 September 2012

Nak jadik Tuan Puteri bolehhh??




Assalamualaikum..
Eeee...perasan btol la 1st entry ni..nak jd Tuan Puteri la pulak.
Tapi sebenarnye memang dah lame pun berangan nak jadi.

Cam Disney Princess ni haaa...tp tidaklah seseksi mereka2 diseblah tuuu..
Hahaha...

Dulu aku dah ade blog, tp mcm merepek je blog tu..
Kali ni nak lebih serius la menulis..
Nnt in future bleh la jugak aku belek2 blog ni..bace and gelakkan diri sendiri
Huhuhuu (aku da biasa digelakkan sbb diari aku dulu slalu kena curi bace!)

Tp for this time, nak menulis and perasan seperti aku ni seorang Tuan Puteri..
Task arini,nak pk2 dulu ape yg patut aku taip nnt..sambil2 mencuri bace novel AWAK SUKA SAYA TAK?alaaaa...mood tgh tangkap cintan ngan Muhammad Hilman Yong Abdullah ni..(skang tgh pasan diri ini heroinnya!!)
Wekkkkkkkkkkk..!!!


No comments:

Post a Comment