Wednesday 26 September 2012

Resignation letter approved!

Huu...
baju aku tgh bau busuk ni...td teman Kak Eiza beli mangkuk polisterin kat Chow Kit Road
Merempit babe...broooommmmm...brommmmm...
Baju n Tudung dah bau asap ni..this is not for my farewell preparation ok..
Tu untuk Encik Faizal,PTD yg dipinjam oleh MARA selama 2 thn..esok perkhidmatannya tamat. ooppsss,sama la plak tarikh last day kite ye En.Faizal.. :D

Btw, mari kite kembali ke pangkal jalan.Tajuk sbnar pd hari ni ialah....pasal resignation letter yg dihantar smlm..
Penat lah! penat taw aku dok pening2 pk..cmne nak hantar ni..boss marah tak?ape respon dia..jantung aku ni bdegup mcm nak pecah!!(kalah degupan jantung aku time feeling novel AWAK SUKA SAYA TAK?)
boss aku dapat surat tu..muka just terkejut sikit..pastu amik surat aku..bace and said OK!
wah...very senang haa..compared to mase nak resign EON..
kemain aku nanges bagai nak rak mase hantar surat resign..

However, i feel so happy..because boss aku tak byk kerenah..just leave me as easy as that!
Tak la aku pening2 nak rase bsalah,br 4 bulan keje dah nak benti..hua3
Im really think that this company is still not ready yet to have Risk Management Unit..
Tak byk yg aku blaja slma 4 bulan ni..kalo aku budak praktikal trainee kan...aku pun xtaw la nak tulis report..hahahaa

Isk..nnt smbung balik la..got to go..
Jamuan En Faizal da nak start :P
Tata

No comments:

Post a Comment