Friday 23 November 2012

Sekitar Majlis Akad Nikah dan Persandingan sahabatku


Alhamdulillah.. sahabat karibku selamat diijabkabulkan..dah pun menjadi isteri kepada Md Fadly.. Semoga menjadi isteri yg solehah yaaa rhodong!!hehe..
Actually, bile attend wedding kwn2 ni..byk yg aku blaja dan tengok la..sesambil tu leh ambik iktibar la kan..eh iktibar??cam xkena je word tu..hahaha...
Rase bahagia bila tgk kwn2 makin berbahagiaa..Harap masa aku akan tiba jua..In shaa ALLAH.

Satu2 member da meninggalkan zaman bujang, mula la terasa diri ni makin menginjak dewasa..owhhh,dewasa ye...umur pun sudah 25 tahun! tiba da masa plan for future..Masa dah takleh diundur, tp kenangan masih ade utk diingati kan...Harapan aku sesampainye dihujung title bujang nnt, In shaa ALLAH aku takkan rase myesal ape yg telah aku lalui sebelum ni. Aku rase bahagia sgt sbb aku da spend all the time mase kat sekolah,matrik,university dan alam pekerjaan bersama kawan2 yg paling aku syg.. we have spend all the times together. The memory will remains forever. Dan tak lupe, family yg sentiasa menjadi tulang belakang dlm hidup aku dr kecil smpai la besar...
Errr,asal entry ni mcm aku lak yg menamatkan zmn bujang???!! Adoiiii...perasan btol laa...hahahaha..

Ok2,jom tgk gambar sekitar Majlis Pernikahan Norhanisah Naziri & Md Fadly...Enjoyyyy :)


Masa ni Nisa tgh berdebar2..lum lg diijabkabulkan

Alhamdulillah..Mas kawin diserahkan sebanyak RM 22.50 tunai. Dorang sah jadi suami isteri 10.22 a.m.

Posing dulu sebelum tukar baru bersanding

Sahabat setia menunggu Ratu sehari menanti sang Raja..chewaahhh

Pengapit memberikan full komitment..hehe.Aku dan Encik Tunang menggalas tanggungjwb besar tuu...lol

Rombongan lelaki dengan barang2 hantarannye 9 berbalas 7..

Red carpet gituuuu..terkocoh2 jugak mase ni..mane nak pegang payung,mane nak kipas plak,pastu kena lap2 muke pengantin..haishhh..

Kami nak smpai dah kat kusiii..panas terik wooo

Sempat posing jap..haishhh mencik la itu double chin!!!

Majlis Persandinganmu...Semoga berbahagia

Candid la sgt kan...suke bebenor pengapit tuuu..haha

Akhir skali...syok sendiri time!!wakakaka...tak sabar menunggu hari bahagia..oopsss,blushing seketika!!

2 comments:

  1. hoi ! confirm ko pengapit ! hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi hoi..bukti sudah ade..mmg aku pgapit hokeyyy!!hahaha

      Delete