Monday 5 November 2012

Design langsir

Uhuks..langsir da beli, skang tinggal nak pk design ape yg menarik ek..
Tp rasenye mak aku jahit design same jela stakat ni..xde perubahan..
Btw, utk bilik pengantin rasenye nak wat design langsir yg menarik sket la..lain dr design kebiasaan mak aku jahit..hehehe
Alamak, takut plak mak aku marah,byk sgt songehnye!!hehee..
Anak pempuan bongsu kate, byk la songehnye kannn...mcm tak biasa..huhu..
Stakat ni,ade la google2 pic design langsir terkini..n ade gak yg tak terkini nye tp cantik gak mata memandang.. Jom check it out!!


Tema hijau kosong with 2 tone..design simple saje..pattern yg maybe mudah ditiru oleh mak aku kot..hehe

Ni kalo wat kat tingkap 3 panel ok jugak..tp umah aku tingkap sume akan dihadang oleh sofaaa..

Ni mak aku biasa wat dulu...just beli la kain organza(btol ke organza??) kat blakang tu..yg jnis nipis..

Ni yg pakai kayu..ikutkan sng jahit kot, beli je list lubang tu..ni wat utk sliding door ok kot..

Ok2..kena byk survey lg...pastu nak kena beli rail n kayu sangkut langsir tu yg baru..amboi2..sume menda nak baru nih!!!jerit mak aku nnt...heheheh..

No comments:

Post a Comment