Thursday 7 February 2013

Mimpi yang tak sudah

Assalamualaikum...

Title cam lagu Ibnor Riza plak kan.. Mimpi yang tak sudah gituuuu..hahahaha
Actually, bile dah smpai lg 6 bulan nak dkt kawin..mula la mimpi yang bukan2 pasal majlis kawin.. alahai, ape pasal la plak!
Maybe sbb asyik dok pk preparation kawin ni smpai terbawak2 dlm mimpi..

1st time dulu aku mimpi pasal aku tak sempat nak pakai inai..pagi2 hari nak nikah tu,aku gi la kutip daun inai pokok blakang umah aku. Gigih dok ngutip tetibe dtg hantu pokok inai tu merasuk aku.. ape ke poyo mimpi aku ni ha????! Dah name Melayu, sume menda nak kena selitkan mistik sket kan...wakakakkaa...

2nd time mimpi, malam td... kali ni mak andam aku tak dtg2 pagi aku nak nikah tu.. woohoooo,kemain serabut weyh pagi2 tunggu mak andam tak smpai2!!! pengantin laki dah smpai tunggu kat masjid..aku plak tak siap2 lagi..mau nanges mase tu.. aku call mak andam tu, tak jawab2! rase nak gile call tak dpt.. dan2 hp aku hang,rosak! aku suh Nisa lak kol mak andam tu..sbb tu mak andam dia masa dia kawen dulu..tp xdpt2 gak... aku dgn desperatenye suruh kwn aku mekapkan [tp aku tak kenal pun dia di alam realiti ni].. aku paksa dia mekupkan...tp dia xnak n tak reti.. time tu venue akad nikah tetibe berubah..jurunikah, pengantin dan tetamu sume dtg ke rumah.. hek elleh..pehal plak!! alasannye sbb tunggu pengantin pempuan kat masjid tak smpai2..hahahhaa.. Akhirnye, ko taw pe jadi ngan mimpi aku..aku mekup sndiri je..sedih kan!dan aku tekad nak claim balik duit yg aku dah byr utk pakej pengantin.. THE END.


P/S : Moral of the story - Bleh tak jangan nak drama sgt??? Seblom tido bace la doa dulu... dan jgn asyik ingat pasal kawin jek!!HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment