Tuesday 2 October 2012

Engagement photos

28hb April 2012, adalah hari yang paling bahagia buat aku masa ni..
Of cos la sbb majlis pertunanganku..Akhirnye ikatan yg dibina selama 7 tahun disusuli dengan ikatan pertunangan..
Alhamdulillah..syukur..Semoga tiada dugaan bertunang yg hebat melanda kami sepanjang tempoh pertunangan..
Semoga masa bergerak pantas dan kami sama2 dpt membina mahligai impian bersama tahun hadapan..Amin..
Muke bahagia
Thanks to Ayu merangkap my bff yg dtg seawal 2 hari sebelum majlis pertunanganku..Selama 2 hari ni kite la yg sibuk kemas umah, prepare doorgift dan wat mini pelamin yg pd pandangan aku xperlu ade pun..hahaha...sbb nmpk benor aku tak kreatif.nyesal!huhuhu...Thanks juga pd Ecah yg dtg seawal pagi..
From left, Ainul(anak sedara), Ecah,Aku,Ayu n Yaya(anak sedara)
 Uhuu...rombongan pihak lelaki smpai agak lewat..dlm kul 1 lebih...semua dah makan tghari dulu..masa ni gelabah jugak la aku..call En.Tunang banyak kali..apsal lambat sgtttt..janji kul 12.30tghatri..kemain lewat lebih stgah jam..amboi2!mujur majlis tunang je..kalo majlis kawin wat cmni..maw tok kadi balik dulu..huhuhu
Rombongan pihak lelaki baru smpai..
 Tu nape muke En.Tunang berkerut semacam je??Nervous ke..hahaha...same la,aku pun nervous bile dgr pihak laki da sampai!!hehee..dup dap dup dap..ewah2..mcm la ari tu jugak ko nak akad nikah..pasan!hehehe..Lambat smpai sebab ayah En.Tunang pegi jemput jurucakap kat area Temerloh jugak..berbaju batik gituuu..
En.Tunang pakai T-shirt je!Bersama bakal pak mertua dan kawannya
 Ni la hantarannye..ade gambar close up..tp mls la upload..lembab sgt pc aku ni..maw sejam aku tunggu br siap upload..time ni rumah kemain la panas.tu bakal tok aku ngah lap muke...panas ye tok..mintak ampun ye..sbb pukul 1 suku kan..tntu la panas terik bahang bagai..
Hantaran 5 berbalas 7
 Ok...sila lah tengok sekitar gambar2 di Majlis Pertunanganku...
Pak Njang Sitam menunjukkan cincin risik +tunang kepada Ayahandaku..

Perbincanga sedang dilansungkan..Abg Mie sbgai jurucakap

Cincin disarungkan...saat paling bahagia..Terima kasih bakal ibu mertuaku,.. :)

Rakan2 yg sudi memeriahkan majlis..Meriah!Thanks

Posing saje2 bersama Ainul, Kokde,Imi and Yaya

No comments:

Post a Comment